تعویض گلس در کرج

تعویض گلس در کرج | گلس LCD گوشی | تکنیک تیم

گلس های ال سی دی با گلس هایی که به صورت تلق هستند و بر روی صفحه گوشی قرار می گیرند فرق دارند.گلس های ال سی دی به لحاظ فنی دارای مفهوم و معنای دیگری می باشند . این نوع گلس ها به صورت شیشه ای هستند که وظیفه محافظت و ممانعت از ایجاد خط و خش هستند . کمپانی های تولید کننده گوشی این گلس ها را بر روی LCD و تاچ تلفن همراه قرار می دهد.

کارایی این گلس ها جلوگیری از صدمه دیدن تاچ و LCD گوشی می باشد.

تعویض گلس LCD

این نوع گلس بر روی تاچ و ال سی دی گوشی توسط کمپانی تولید کننده گوشی تعبیه شده است و تعویض آن بسیار کار حساسی می باشد که حتما باید توسط یک فرد متخصص صورت بگیرد.

زمانی شما نیاز به تعویض این گلس پیدا می کنید که گوشی شما بر حسب هر اتفاقی شکسته و یا از کار افتاده است.

درگوشی های آیفون اگر گلس شکسته باشد ولی ال سی دی کار کند یعنی ال سی دی خراب نشده است و تنها باید گلس آن تعویض شود در چنین شرایطی هزینه شما بسیار کم می باشد. ولی در صورتی که ال سی دی هم دچار مشکل شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد هزینه شما بالا می رود.

تعویض گلس LCD سامسونگ

برای تعویض گلس LCD گوشی با هر برندی نیاز به یک دستگاه های مخصوص می باشد وتعمیرکار باید دارای دقت و تجربه کافی باشد . دستگاه های مورد نیاز برای تعویض گلس ال سی دی از هزینه و حساسیت بالایی برخوردار می باشند.

گوشی های برند سامسونگ زمانی این قابلیت را دارند که گلس آن ها تعویض شود که ال سی دی آن ها سالم باشد و تنها گلس محافظتی از کار افتاده باشد. در صورتی که ال سی دی نیز دچار ایراد شده باشد باید ال سی دی به طور کامل تعویض گردد.

تکنیک تیم گلس ال سی دی تلفن های همراه برند آیفون و سامسونگ را که دارای حساسیت بالایی می باشند به بهترین نحو و در سریع ترین زمان برای شما عزیزان انجام می دهد.

مزایا تعویض نمودن گلس LCD

اگر گلس گوشی شما دچار ایراد شده باشد ولی ال سی دی گوشی کار کند و شما دیگر به سراغ تعویض گلس نروید گلس شکسته و از کار افتاده به سلامتی ال سی دی گوشی شما آسیب می زند پس بایستی زمانی که متوجه خرابی گلس گوشی خود میشوید سریعا برای تعویض آن به یک تعمیرکار با تجربه و با مهارت مراجعه کنید تا گلس جدیدی را برای شما جایگزین گلس قبلی کند.

با این کار از خرابی ال سی دی تلفن همراه خود جلوگیری نموده اید.

تعویض گلس LCD آیفون

برند آیفون به دلیل ظرافت و تخصصی بودنش برندی پرطرفدار می باشد.

تعویض گلس | گلس LCD موبایل | تکنیک تیم در کرج

گوشی های این برند از نظر هزینه در مقابل سایر برندهای دیگر از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. هزینه تعویض گلس ال سی دی گوشی برند آیفون از سایر گوشی های دیگر بیشتر می باشد. اگر علاوه بر گلس ال سی دی گوشی نیز خراب شده باشد هزینه تعمیرات و خرید ال سی دی اورجینال برای فرد بسیار بالا می باشد.

ممکن است که فرد تصمیم بگیرد کهاز ال سی دی تقلبی و کپی برای گوشی خود بخرد تا هزینه های خود را کاهش دهد ولی این نکته را در نظر بگیرید که ال سی دی های کپی به دلیل این که اصل نمی باشند دارای کیفیتی پایین و طول عمری کم هستند و بعد از مدت کوتاهی شما دوباره مجبور به تعویض آن می شوید و با این کار نه تنها هزینه های خود را کاهش نداده اید بلکه دو برابر نیز هزینه کرده اید. برای تعویض و خرید ال سی دی اورجینال با شماره ۰۹۳۵۵۲۷۳۲۹۸ تماس حاصل نمایید. تکنیک تیم مرکزی معتبر و حرفه ای در زمینه تعمیرات گوشی در کرج می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | 16:17 | نویسنده : moadeli |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب واعظ
  • وب آسانسور
  • وب طراحی سایت
  • وب سافت دانلود